برای سرمایه دار شدن قواعد و راههای زیادیست که در‌حالتی که می خواهید به گنج برسید بایستی به اتنها فعالیت نمائید این راههای اصولی کسب گنج و سرمایه دار شدن را پیرو این مقاله از کشور‌ایران ناز جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید .

بخش اعظمی از کسانی که بدنبال یافتن شایسته ترین روش‌های کسب موفقیت و گنج فردی می‌باشند , مدام با مقاله‌های بلندی روبه‌رو می شوند که توصیه‌های متنوعی در خویش گنجانده‌اند و برخی نیز قابل انجام نیستند , یا این که دستکم به وقوع پیوستن آن ها برای همگی اشخاص ممکن نیست .



ولی نسبتاً کلیه توصیه‌های جانور در سمت کسب درآمد و سرمایه دار شدن را می‌توان در یک پاراگراف خلاصه کرد : کمتر از درآمد خویش خرج نمائید .

این عقیده در سبک معاش و تناسب اندام نیز مصداق داراست : کمتر از آنچه می‌سوزانی , کالری مصرف کن!

سپرده گذاری به طریق بی آلایش و قابل توضیح

وارن بافت , یکی‌از ثروتمندترین سرمایه‌گذارهای عالم گفته : «در مدرسه های و دانشگاه‌های تجارت و کسب‌وکار اساسا به رفتارهای تعجب آور و دشوار و پیچیده نمره و پاداش بیشتری میدهند , البته حقیقت این است که شغل های معمولی مدام اثرگذاری بیشتری دارا‌هستند . »

این مسائل به‌خصوص در سرمایه‌گذاری فراوان دارای اهمیت است . همچون ارائه یک داد و ستد پیشنهادی درصورتی که شما نتوانید آن را در یک یا این که دو گزاره توضیح دهید احتمال این‌که نتوانید آن را به انجام برسانید نیز دوچندان خواهد بود . به‌گونه‌ای سرمایه‌گذاری نمائید که بتوانید آن را برا ی نوپا خویش توضیح دهید .



سپرده گذاری روی بضاعت های خویش



همت نمائید وقت خویش را صرف خودتان فرمایید . هر روز بر مهارت و توانایی‌هایتان بیفزایید و ارتباط‌های اجتماعی بیشتری داشته باشید . ورزش و تناسب اندام را در اولیت معاش روزانه خویش قرار دهید . با همین شغل های به‌ظاهر معمولی می توانید نتیجه ها بلندمدت ارزشمندی در معاش کسب نمائید .

پنجشنبه 11 مهر 1398
بؤلوملر :