س 
در پیشین پرسنل امنیت شغلی داشته و در دفتر خویش از احترام خاصی برخوردار بودند , چه بسا در شرایطی که کارمندی در خانواده خلل مالی یا این که روحی داشت , مدیرش درتوان توان نقص‌ او‌را حل می کرد البته امروزه مدیران دیگر به اندیشه مشکلات پرسنل نیستند و تنها می خواهند که کارشان روش بیفتد . » 

احتمال دارد در دید اولیه شغل کارمندی و پشت میز نشینی یه خرده شیک به حیث رسد , ولی این شغل بیشتر مشابه شغلی است که از داخل کارکنان را می سوزاند و از خارج مردمان را , ‌ چرا‌که دیگر خیر از انصاف حرفه ای خبری است و خیر دیگر کارکنان از منزلت خیر و خوبی برخوردارند . 


همواره کارکنان می بایست بیشترین فعالیت را انجام دهند و کمترین سود را ببرند , این ضابطه نانوشته کارمندی است که از ازل تا ابد موجود است , به این دلیل که کارکنان مدام بدون چاره بوده اند بجهت اخذ حقوق و دستمزد اندک و به تبع آن گذران معاش اکثری از مساله را تحمل نمایند , البته دم نزنند . در سال‌های اخیر بعضا از نوسانات اقتصادی مزید بر علت شده تا معاش کارمندی مشقت بار خیس شود . حقیقت این است که در دولت گذشته در مواقعی شاهد تورم ۴۰ درصدی بودیم , البته مقابل حقوق‌ها ۴۰ درصد پرورش نکرد و این مسائل سبب کاهش توان خرید حقوق و دستمزد بگیران اعم از پرسنل شد . اگر‌چه در دولت نو عملکرد شده رخنه‌ در میان درآمد و هزینه لبریز شود , ولی کماکان راه و روش متعددی برای جبران کسری حقوق و دستمزد کارکنان باقی مانده است . 


دستمزد کارمندی کفاف معاش را نمی‌دهد 

هر دو گلایه مند میباشند از این که ۳۰ سال تمام همیشه با کد خدا رجوع های گوناگون رمز و فعالیت داشته اند و پس از این همگی سال استهلاک هنوز حقوق و دستمزد معوقه شان بعداز یکسال بازنشستگی پرداخت نشده است . زن و شوهری را می گویم که کارمند بوده‌اند . پروین قسمتی پور بعد از ۳۰ سال و شش ماه سرویس اکنون بازنشسته شده‌است . وی

یکشنبه 19 اسفند 1397
بؤلوملر :